ШКОЛО

ШКОЛО ООД е иновативен и доста успешен стартъп, който помага за “дигиталната революция” в българското образование. Те са създатели на т.нер. електронни дневници, които позволяват на родителите на децата да се информират в реално време за успеха и поведението на своите деца в училище. Но това съвсем не е единствената й дейност. Компанията разработва и други видове училищен софтуер, като предлага цялостно решение за дигитализация на административните процеси в българското училище.
За по-малко от 18 МЕСЕЦА на пазара вече имат:
- над 500 корпоративни клиенти в страната (частни, държавни училища и учебни центрове);
- над 350 000 потребители (в топ 50 на най-популярните български сайтове);
- трицифрен ръст на приходите за една година.
Журито бе впечатлено най-вече от отчетливия социален ефект. С помощта на техните продукти средната ангажираност на родителите в училищата се покачва от 11% на 59%. “Наша мисия е да покрием цялата страна и да повишими въпросния процент до 90%. Вярваме, че в дългосрочен план това би имало значим социоикономически ефект върху развитието на България”, казват от Школо.


Организатор